<p>Nynější akcionářská smlouva mezi městem a Mountfieldem pochází z roku 2018. Její trvání vyprší na konci nového ročníku, od prodloužení smlouvy už ale obě strany dělí pouze maličkosti.<em> „Jednání probíhají. Jsou ve finální fázi, jednáme o posledních detailech. Rádi bychom to dokončili a podepsali do konce podzimu,“</em> uvedl na středeční tiskové konferenci generální ředitel společnosti Mountfield <strong>Michal Pobežal</strong>.</p> <p>Nová smlouva by měla být prodloužena o další čtyři roky. <em>„Už se opravdu řeší jen drobnosti. Mým úkolem bude v následujících týdnech, tedy po dotažení vzájemné jednací šňůry, projednat znění akcionářské smlouvy se zástupci politických klubů v zastupitelstvu města. Chtěla bych prodloužení smlouvy předložit na zastupitelstvu do konce roku,“</em> sdělila novinářům <strong>Pavlína Springerová</strong>.</p> <p><iframe allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen frameborder="0" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Qcrc0hp2vXs?si=kQdAiaC7UZMGnoFa" width="100%"></iframe></p> <p>Úlevu z úspěšného jednání zažilo i samotné vedení hokejového klubu. <em>„Je to naprostý základk tomu, abychom tady mohli fungovat a hrát hokej na vrcholové úrovni. Oba akcionáři jsou z mého pohledu naladěni na stejnou notu a myslím si, že k dohodě určitě dojde. Jsem za ni velmi rád,</em>“ prozradil generální manažer klubu <strong>Aleš Kmoníček</strong>.</p> <p>Hradecký klub při stoletém výročí od založení hokeje pod Bílou věží chystá velkou výstavu v Muzeu východních Čech v Hradci Králové, která odstartuje 6. listopadu a potrvá až do konce sezony. Fanoušci si užijí i speciální vzpomínkový zápas v retro dresech, mohou se těšit i na duel legend či unikátnísběratelskékartičky.</p> <p>Odkaz na stoleté výročínajdeme i na nových extraligových dresech, které jsou koncipovány tak, aby daly nahlédnout do historie. V horní části dresu je ukrytá textura s vyobrazenými názvy klubů, které kdy působily na území královského města, v té dolní zase dominuje symbolika soutoku Labe a Orlice. Sympatické je i použití jednobarevných reklam, které je nově na venkovní i domácí sadě dresů.</p>